Discussion about this post

User's avatar
Magda Gad's avatar

Jag blir väldigt inspirerad när jag läser Annas text. Jag har inte heller stått fysiskt på barrikaderna, jag har gjort mitt genom journalistiken, men när jag läser detta låter det … fegt. Jag ser bilderna och orden och känner att enskilda, modiga människor gjort rena mirakel. Vad känner du?

Anna Törnlind's avatar

Annas ord är som djupaste viskningar direkt till mitt hjärta och min inre glöd. Jag känner mig motiverad.

1 more comment...

No posts

Ready for more?